Лебідка електрична спеціальна ТЛ-8Б купити від виробника.
Лебідка електрична тягловаТЛ-8Б призначена для пересування в одному напрямку залізничних вагонів на вантажно-розвантажувальних ділянках прирельсових складів.
Основні технічні дані лебідки
- Тягове зусилля, кН (кгс): на головному барабані 50 (5000) на допоміжному барабані 5 (500)
- Швидкість навивки каната на першому шарі, м/с: на головному барабані 0.03 на допоміжному барабані 0,4
- Маса вантажів на переміщених вагонах, зокрема 315
- Розрахункова канатомісткість, м: головного барабана 420 допоміжного барабана 200
- Величина переміщення вагонів, м 70
- Діаметр каната, мм: головного барабана 22,5 допоміжного барабана 6,0
- Електродвигун: тип 4AMC100S4 потужність, кВт 3,2 за ПВ 40% кутова швидкість, об./хв. 1390
- Редуктор: тип Ц2У-315 К-31,5 передавальне число 31,5
- Редуктор: тип Ц2У-160-31,5-31,5 передавальне число 31,5
- Габаритні розміри лебідки, мм 1520X1570X925
- Маса лебідки з пусковою апаратурою без канатів, кг 1225
Примітка. Завод-виробник залишає за собою право вносити конструктивні зміни, що не впливають на технічну характеристику лебідки, без відбиття в паспорті до його перевидання.
Пристрій і принцип роботи лебідки ТЛ-8Б
Лебідка ТЛ-8Б складається з таких основних вузлів: головного та допоміжного барабанів, редукторів, електродвигуна та упорядковування пускової апаратури, змонтованих на загальній рамі зварної конструкції.
У нижніх полицях поздовжніх швелерів рами є шість отворів для закріплення лебідки під час роботи. На поперечному швелері, з боку головного барабана, установлені ролики, що оберігають допоміжний канат від тертя швелером під час навивання його на барабан.
Для запобігання розслабленню та заплутування канатів у робочому циклі використовуються постійно замкнуті стрічкові гальма. Вільні кінці канатів під час роботи з'єднуються між собою. Робочим органом лебідки є головний барабан, який спирається з одного боку, через радіально-сферичний підшипник, на виносну опору, а з іншого боку укріплений на валу редуктора Ц2У-315К.
Допоміжний барабан встановлений на радіальних кулькопідшипниках, розташованих у литих корпусах. Від електродвигуна 4 через втулочно-пальцеву муфту прилягає у обертання редуктор 9, у якого на вихідних кінцях тихенькохідного вала жорстко сидять шестерні 7 і N. У зачепленні із шестернею 7 міститься шестерня-напівуфта кусалочкової муфти 8, із шестернею 11 — шестерня-напівмуфта кулачкової муфти 10. Кулачкова муфта 8 посаджена на вхідному кінці швидкохідного вала редуктора 3. Кулачкова муфта 10 посаджена на валу допоміжного батроробана 12.
Під час обертання вала електродвигуна за годинниковою стрілкою (відкладали дивитися за стрілкою А) під дією зусилля електромагнітного електромагнітного блока 2 вмикається кулачкова муфта 8, яка передає крутний мощмент через редуктор на головний барабан 1. У цей час кулачка муфта 10 розклинена та допоміжний барабан обертається незалежно від приводу канатом головного барабана.
Відбувається робочий цикл — підтягування вагонів. Під час обертання вала електродвигуна у зворотному напрямку головний барабан 1 починає обертатися у зворотний бік і проходить ослаблення натягу каната головного барабана, відключення кулачкової муфти 8 і замикання контактів кінцевого вимикача 6.
У разі замикання контактів кінцевого вимикача 6 подається напруга на електромагнітну електромагнітну напругу. Під дією зусилля електромагніт вмикається кулачкова муфта 10, яка передає врощення на допоміжний барабан.
Відбувається допоміжний цикл — підтягування каната головного барабана у вихідне положення, головний барабан водночас обертається незалежно від привода канатом допоміжного барабана.
Під час роботи рекомендується встановлювати кінцеві вимикачі для автоматичної зупинки залізничних вагонів. Допускається, залежно від конкретних умов, застосування інших схем роботи лебідки, що не поступаються вимогам ГОСТ 22235-76.
- Ціна: Ціну уточнюйте