Циліндр 1080.05.701СБ на гальмо напору/повороту, купити в Техно-Маш.
Номер | Найменування | № чертежа | Кількість | Вага, кг |
---|---|---|---|---|
1 | Циліндр | 1080.17.02 | 1 | 7,0 |
2 | Шайба | 1080.05.703 | 1 | 0,31 |
3 | Шпилька | 1080.05.704 | 2 | 0,4 |
4 | Шток | 1080.05.705 | 1 | 10 |
5 | Пружина | 1080.05.706 | 1 | 2 |
6 | Фланець | 1080.05.707 | 1 | 2 |
7 | Гайка М12.5 ГОСТ5915-70 | 8 | 0,018 | |
8 | Манжета 80 | 60.02454 | 1 | 0,018 |
9 | Шайба 16.65 ГОСТ6402-70 | 1 | 0,006 | |
10 | Гайка М16.5 ГОСТ5915-70 | 1 | 0,038 | |
11 | Шпилька М16-8дх40.46 | 1 | 1 |
Опис конструкції та принцип роботи циліндра 1080.05.701СБ у роботі гальма механізму напору
Конструкція гальма механізму напору зображена на рис. 23. Зварений металевий каркас 13 центрувальним отвором встановлений на виступі фланця електродвигуна. На каркасі за допомогою осей 10 змонтовані два важелі 7, на яких на осях 9 закріплені колодки 8, облицьовані гальмівною азбестовой стрічкою 12. Для приводу гальма слугує пневматичний циліндр, що складається з корпусу 5, поршня 3 з манжетою 4 і штока 1 з попередньо стисненою пружиною 2. Шток і корпус циліндра з'єднані з важелями за допомогою валиків 15. Проміжок між колодками та шківом регулюється гайками 11, а хід гарчання і колодок — гвинтами 6. Стиснене повітря, вступаючи в циліндр, пересуває поршень 3, важелі 7 розсуваються, і колодки 8 відходять від гальмівного шківа, гальмуючи напірний механізм. Замикання гальма відбувається завдяки силі розтиснута пружина 2. Величина стиснення пружини регулюється гайками 14.Інформація для замовлення
- Ціна: Ціну уточнюйте