Продавець ТЕХНО-МАШ - запчасти к экскаваторам ЭКГ-5, электродвигатели, компрессора розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
20 відгуків
+380 (95) 943-06-12
+380 (67) 521-07-80
+380 (97) 075-24-74
Техно Маш

Електродвигун А4

Ціну уточнюйте

  • В наявності
Електродвигун А4
Електродвигун А4В наявності
Ціну уточнюйте
+380 (95) 943-06-12
  • +380 (67) 521-07-80
  • +380 (97) 075-24-74
+380 (95) 943-06-12
  • +380 (67) 521-07-80
  • +380 (97) 075-24-74

Замовлення тільки за телефоном

Компанія реалізує за ціною від виробника електродвигун А4.

Електродвигун А4-450Х-4МУ3, А4-450У-4МТ3, А4-450У-6МУ3

Електродвигун — трифазний асинхронний високовольтний із короткозамкнутим ротором. Призначений для приводу механізмів, що не потребують регулювання частоти обертання (насоси, вентилятори, димососи та ін.). Обхват повітря не має містити вогнів —, вибухонебезпечних, а також хімічно агресивних домішок. Усі двигуни комплектуються частотним перетворювачем.

  • Висота осі обертання — 450 мм.
  • Номінальна потужність — 800 кВт.
  • Номінальна напруга — 6000 В (3000 В за запитом), частота — 50 Гц.
  • Номінальний режим роботи — тривалий S1.
  • З'єднання фаз обмоток — зірка.
  • Конструктивне вироблення — IM1001.
  • Спосіб охолодження — ICA01.
  • Клас нагрівності ізоляції — F, ступінь теплового використання відповідає класу B.
  • Кліматичне виготовлення — У3, Т3.
  • Ступінь захисту двигунів — IP23, коробки виводів — IP55.

Двигуни допускають правий і лівий напрямок обертання. Зміна напрямку обертання здійснюється тільки зі стану спокою. З'єднання двигунів із приводним механізмом здійснюється за допомогою пружної муфти.

Обмотка статора — двошарова котушкова, провідник — мідний, з прямокутним перерізом. Обмотка статора має шість виводних кінців, закріплених на чотирьох ізоляторах у коробці виведень. Ізоляція обмотування статора термореактивна типу «Моноліт-2».

Двигуни мають підшипники кочення з пластичним мастилом: роликовий із боку робочого кінця вала, кульковий збоку, протилежний робочому кінці вала. Підшипникові щити литі із сірого чавуну.

Корпус — зварна сталева конструкція.
Вентиляція — внутрішня двостороння радіальна.

Технічні характеристики електродвигунів А4-450Х-4МУ3, А4-450У-4МТ3, А4-450У-6МУ3: "Електричні двигуни"

Тип двигуна Міцність — нота, кВт Синх-ронна частота вра, про/хв Напруга, В ККД, % cosφ, о.е. Струм стато ра, А Mmax /Mnom Ms /Mnom Iki /Inom Маховий момент, кгм2
рото ра допус тихе хутро низму
А4-450Х-4МУ3 800 1500 6000 95,2 0,88 92 2 1 5,5 84 1200
А4-450У-4МТ3 800 1500 6000 95 0,89 91 1,8 0,8 4,8 100 1120
А4-450У-6МУ3 800 1000 6000 95 0,86 94,5 1,9 1 5,3 152 3400
Габаритні та приєднувальні розміри електродвигунів А4-450Х-4МУ3, А4-450У-4МТ3, А4-450У-6МУ3:
Тип двигуна b10 b11 b30 b31 d l10 l11 l30 l31 l34 h h5 h31 h34 Маса, кг
А4-450Х-4М 900 1040 1420 760 110 900 1190 1600 224 790 450 116 1410 205 2580
А4-450У-4M 900 1040 1420 760 110 1000 1290 1700 224 890 450 116 1410 205 2890
А4-450У-6M 900 1040 1420 760 110 1000 1290 1700 224 890 450 116 1410 205 2940

Конструктивні особливості електродвигунів

Оскільки високовольтні двигуни А4 працюють від високої напруги, їхня конструкція вирізняється технологічністю й надійністю. Головне в конструкції електродвигунів цієї серії — це захист від можливих коротких замикань. У високовольтних електродвигунах використовується особлива ізоляція статичних обмоток.

Обмотки ізолюються слинитовою стрічкою та розміщуються в пазах статора. Статор разом з обмотками поміщають у спеціальний котел і просочують епоксидним компаундом під високим тиском, після цієї операції прожарювання статора в печі за певної температури.

Ця технологія дає змогу запобігти міжвітковим пробої обмоток статора, які можуть бути викликані неякісною ізоляцією намотаного дроту. Клас термостійкості ізоляційних матеріалів обвиток статора має бути не нижчим за індекс «В»

Ротор високовольтного електродвигуна А4 являє собою зварну конструкцію з алюмінієвих стрижнів і металевих замикальних кілець. Щити для розміщення підшипників відлиті із сірого чавуну. В електродвигунах А4 використовуються підшипники кочення.

Коробка для під'єднання високовольтного кабелю живлення штампується зі сталі та допускає заливання кінців кабелю епоксидним компаундом. Охолодження двигуна здійснюється через спеціальні отвори вікна в боковинах вентиляційного кожуха.

Електродвигун цієї серії допускають пуск за зниженої напруги мережі живлення до 85% від номінальної напруги. Для контролю за температурою обмоток і осердя статора, в електродвигун можуть бути встановлені термодатчики, які можуть бути підведені до системи автоматичного вимкнення двигуна

Двигун можна запустити двічі з невеликим інтервалом із холодного стану або один раз із прогрітого стану. Інтервал між пусками гарячого двигуна має скласти не менш ніж 3 години. Запускати двигун можливо не більш ніж 500 разів на рік за умови, що момент інерції не перевищує 10% від номінального.

Загальна кількість пусків електродвигуна за весь час експлуатації становить 10 000. Двигуни цієї серії, виготовлені з фазним ротором, мають запускатися тільки від номінальної напруги, а до ланцюга ротора обов'язково вмикається пусковий реостат. З'єднання обмоток здійснюється «зіркою»

Структура умовного позначення типу двигунів серії А4 напругам 6 кВ

Структура умовного позначення типу двигунів серії А4 напругою 10 кВ

Доставка на склад покупця в будь-який регіон України.

Цінуйте уточнюйте.

Інформація для замовлення
  • Ціна: Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner