Компанія реалізує екскаватор ЕКГ-5А, ЕКГ-5.
\n
/nЕкскаватор ЕКГ-5А кар'єрний гусеничний — модель на гусеничному ходу, технічні характеристики якого дають змогу виконувати роботи з виїмкою та навантаження в транспортні засоби корисних промисловь і скручених порід, зокрема важких скелястих, попередньо розпушених вибухом.
\n
Технічні характеристики ЕКГ-5А
/nЕкскаватор ЕКГ-5А призначений для помірного клімату з інтервалом температур від -40 до +40 °C, а також для тропічного клімату на висоті не більш ніж 1 000 м над рівнем моря. Перелічимо його окремі технічні характеристики.
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
| Радіус черпаття найбільший | 14,5 м |
| Радіус черпаття на рівні стояння | 9,04 м |
| Висота черпаювання найбільша | 10,3 м |
| Радіус вивантаження найбільший | 12,65 м |
| Висота вивантаження найбільша | 6,7 м |
| Просвітлення під поворотною платформою | 1,85 м |
| Середній питомарний тиск на ґрунт під час пересування | 205/162/127 кПа |
| Розрахункова тривалість циклу | 23 с |
\n
\n
Об'єм ковша, вага, потужність двигуна
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
| Експлуатаційна маса | 19 000 кг |
| Місткість ковша основного | 5,2 куб.м |
| Місткість кольної змінних | 3,2; 4,6; 6,3; 7 куб.м |
| Потужність | 250 кВт |
\n
\n
Схема робочих розмірів ЕКГ-5А
\n
\n

\n
Пристрій ЕКГ-5А
/nМодель складається з таких складових частин: поворотної частини, що містить поворотну платформу з розташованими на ній механізмами, і робоче обладнання; ходового візка, що складається з нижньої рами, двох гусеничних рам із колесами та гусенічними ланцюгами; ходового механізму, зубчастого вінця, роликового кола.
\n
/n Усі механізми на платформі ЕКГ-5А закриті кузовом. Для зручності ремонту та монтажу механізмів на платформі покрівля кузова має знімні панелі. Розташування основних агрегатів і вузлів машини забезпечує вільний доступ до них для виконання монтажних, демонтажних і ремонтних робіт. Більшість механізмів і складових частин мають блокову конструкцію й взаємозамінні, що дає змогу застосовувати під час ремонтів агрегатно-вузловий метод.
\n
\n

\n
\n
Вага ЕКГ-5А становить 196 тонн
\n
Робоче обладнання, ходова частина
/nРабочеве обладнання ЕКГ-5А містить ківш, ручку ковша, механізм відкривання ковша, стрілу з напірним механізмом і двоногу стійку. Нижній кінець стріли спирається на підп'ятники поворотної платформи, а верхній — підтримується на вагу канатним поліпастом. На поворотній платформі встановлені підіймальна лебідка, два поворотні механізми, електрообладнання, пневмосистема, двонога стійка, стрілова лебідка та кузов.
\n
"nВ передньої правої частини платформи розміщена кабіна машиніста. Поворотна платформа через роликовий круг спирається на ходовий візок і з'єднана з ним центральною цапфою. Між поворотним і нижнім рамами встановлений високовольтний струмоприймач. Ходовий візок складається з нижньої рами, гусеничного ходу, зубчастого вінця з нижнім кільцевим рейкою, редуктора ходу з гальмом, гідросистеми керування гальмом, муфтами перемикання гусеничного ходу.
\n
\n

\n
\n
\n
"nКівш ЕКГ-5А складається з передньої та задньої стінок, днища, коромислу та шпалери з урівнювальним блоком. Передня стінка з високомарганцевої сталі забезпечена п'ятьма знімними зубцями з тієї ж сталі. Передня стінка та зубці наплавляються твердим сплавом типу "Сормат". Корпус ковша з'єднується пальцями з коромислом і днищем. Колодка ковша складається з двох зварних балок прямокутного перерізу, виготовлених із аркушів низьколегованої сталі з привареними суцільнокатаними рейками. Стріла являє собою зварну металеву конструкцію коробчастого перерізу. На стрілі кар'єрного гусячого апарату ЕКГ-5А встановлені напірний механізм, головні блоки, блоки стрілового каната та лебідка відкривання ковша. Для стійкості стріла закріплена до поворотної платформи бічними тягами.
\n
Електропривод ЕКГ-5А
"nНапірний механізм приводиться від електродвигуна, на валу якого закріплена шестерня, що міститься в зачепленні з зубчастим колесом проміжного валу редуктора. Поворотний механізм складається з двох однакових агрегатів. Кожен із них має вертикальний електродвигун із фланцем, що спирається на корпус редуктора. Ходовий механізм приводиться в рух електродвигуном, встановленим на передній стінці нижньої рами.
\n
/nПневматична система призначена для керування гальмами підйому, повороту, напору, продування електрообладнання від пилу, подавання звукового сигналу та приводу різного пневматичного інструменту стисненим повітрям від одноступеневого двоциліндрового компресора подаванням 580 л/хв робочим тиском 0,7 МПа. Гідросистема ЕКГ-5А призначена для керування гальмом ходового механізму та механізму перемикання гусениці. Основні деталі гідросистеми розташовані на задній стінці нижньої рами.
\n
/nМашина отримує живлення від високовольтного пригодного пункту. Якість електропостачання має забезпечуватися споживачем за нормами активної нормативно-технічної документації. Споживана потужність у напівгодинному режимі становить 250-275 кВт за середньозваженого коефіцієнта потужності 0,6. Для живлення від пригодника рекомендується високовольтний кабель КШВГ-Зх16+1х6 для умов помірного клімату або КШВГ-Т-Зх25+1хЮ для умов тропічного клімату. Для керування високовольтним електродвигуном Аг-М (п'ятимашинного перетворювального агрегата) і силовим трансформатором власних потреб Тр1 застосоване малогабаритне високовольтне комплектний розподільний пристрій РУ із загальним роз'єднувачем, оливним вимикачем на струм вимкнення 1,25 кА, що мають ручний привод, і запобіжниками на 8 А або 16 А за напруги мережі, що живить, 6000 В або 3 000 В відповідно.
\n
\n
Схема електрична однолінійна
\n
\n

\n
/nРелейний струмовий захист, а також захист від грозових перенапруг і облік витрати споживаної електроенергії забезпечується споживачем на електропідстанції або на пригоднику. Заземлення корпусу здійснюється до контуру уземлення кар'єру через кабелю КШВГ, що заземлює. Живлення електродвигунів підіймання, натиску, повороту, ходу відбувається системою генератор — двигун постійним струмом із керуванням від силових магнітних підсилювачів УК-УМСП, УК-УМСН, УК-УМСВ кулачкові командоконтролери ККП, ККН, ККВ.
\n
\nВ системі керування ЕКГ-5А передбачені блоки та вузли, що забезпечують стабільність механічних характеристик головних приводів у разі зміни температури електричних машин: блоки токообмежування — УК-БТОП, УК-БТОН, УК-БТОВ; блок стабілізації струмів збудження двигунів головних приводів — УК-БСТВ; вузол автоматичного копання — УК-БАК. На екскаваторі передбачений контроль стану ізоляції електромережі 220 В змінного струму Р, також силових ланцюгів і ланцюгів керування постійного струму.
\n
Модифікації
"nМодель ЕКГ-5А є модифікацією раніше випущених Уралмашзаводом моделей ЕКГ-4.6Б, ЕКГ-4,6А, ЕКГ-4,6. Завдяки цьому багато вузлив і деталей зазначених машин можуть бути використані під час ремонту.
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
| Параметри | ЕКГ 5А | ЕКГ 5В | ЕКГ 5Д |
|---|
| Місткість ковша основного, м3 | 5,2 |
| Місткість котячого змінного, м3 | 3,2; 4,6; 6,3; 7 |
| Радіус черпаття найбільший, м | 14,5 |
| Радіус черпаття на рівні стояння, м | 9,04 |
| Висота черпаювання найбільша, м | 10,3 |
| Радіус вивантаження найбільший, м | 12,65 |
| Висота вивантаження найбільша, м | 6,7 |
| Радіус хвостової частини, м | 6,7 | 6,5 | 6,5 |
| Просвітлення під поворотною платформою, м | 1,89 |
| Довжина гусеничного ходу, м | 5,83 |
| Ширина гусеничної стрічки, мм | 900/1100/1400 |
| Середній питомий тиск на ґрунт під час пересування, кгс/см2 | 2,1/1,72/1,3 | 2,19/1,79/1,52 | 2,1/1,72/1,3 |
| Середній питомий тиск на ґрунт під час пересування, кПа | 205/162/127 | 215/176/149 | 205/162/127 |
| Найбільше зусилля на підвісці ковша, кН | - | 500 | 500 |
| Розрахункова тривалість циклу на кут 900, с | 23 | 26 | 23 |
| Найбільший кут підйому, що долається, весел (град) | 0,2(12) |
| Швидкість пересування горизонтальним майданчиком, км/год | 0,55 |
| Напруга мережі живлення, кВ | 3; 3,3; 6; 6,6 | 3; 3,3; 6; 6,6 | - |
| Тип електропривода | Г-Д із МУ * | Г-Д із МУ * | Дизель-електричний |
| Потужність мережевого двигуна, кВт (трансформатора, кВА) | 250 | 250(400) | |
| Маса робоча, | 196 | 207 | 195 |
"nДоставка на склад покупця в будь-який регіон України.
\n
\nЦіна: Ціну уточнюйте.